Juldagen

E det bara jag som stannar hemma ikväll? Låter typ som alla ska gå ut ikväll. Why man why? Jag ska va hemma o käka köttbullar jag!

Gårdagen började med att jag gick upp (höhö) duscha,fixa mig iordning o sen kom mamma o pappa tillbaka efter att ha hämtat mormor. Chillade galet med familjen o tog en promenad. När vi kom tillbaka till oss så kollade jag o bror film o sen vid halv 2 så käkade vi julmaten. Fattar inte hur jag varje år lyckas föräta mig på den. Att jag aldrig lär mig liksom :P Sen efter maten så blev klockan 3 o det va dags för Kalle! :D När Kalle var klar så kom tomten ;D Fick massa fina klappar.

Efter julklappsöppningen så blev det att "leka" med dem också :P Började bläddra igenom cocktailboken o leta efter enkla drinkar att testa. Serverade varsin screwdriver till mamma o pappa. :) Sen vid elvatiden på kvällen så följde jag med Paulina då hon skulle lämna av sin syrra o hennes pojkvän i stan. Tur va det att jag va me annars hade Paulina hamnat i Norrtälje på hemvägen hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0