new shoees new shooeess!

Jag har inget plugg längre. Inget jävla plugg förrän nästan år! Nästan så att det känns lite konstigt, vad ska jag göra med all tid? :O Seriöst jag kommer behöva hjälp :P Firade iaf igår med att käka kladdkaka tillsammans med Moa och Paulina :) Sen idag efter skolan firade jag lite mer genom att gå runt o kolla i affärer med Carro ;) Mamsen kom in också senare o  då blev det skoköp :D Vi tre stod o beundra alla galaklänningar utanför konserthuset ett tag också haha :P

På hemvägen träffa jag o mamma på Vera o Pontus också så vi fick lite trevligt sällskap ;)

O efter middan tidigare ikväll så promenerade jag o Paulina till Coop o handla lite gott (jag kommer rulla fram efter jul I KNOW!) gick hem till henne o kolla på mammas pojkar, finalen. Spännande :)

O imorron e jag leeedig. Men det e full rulle ändå. Börjar med att jag o Fessy ska hjälpa till o fota för Paulinas o hennes klasskompisars tidning, sen ere julklappsköp m.m!

NU sängen! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0