Saaaajk

Regler för en utekväll:

1. Det e kul att hänga med grabbarna- men gör det aldrig som ensam tjej, för tro mig det finns stunder under kvällen då man känner sig rejält utanför. haha
2. Se alltid till att ha din partner in crime med dig!
3.Ha alltid batterier på mobilen!

Var stressad som ett jävla freak hela gårdagen typ. Började dagen med att åka på dop...25 mil bort :O :P Mysigt iaf. Sen åka tillbaka hela väggen, kirra outfiten o sminkningen på typ 10 minuter, galet! Sen skjutsa mamma mig till Jakan o jag mötte upp Awet, tvillingarna och Awets klasskompis. Kom in på MP o träffade Angelica med co också :)

Sen vare bara vänta...o vänta. Dansa lite, chilla lite, dansa lite igen. Nästan kirra en efterfest. Som inte funka. För självklart så e det bara okej att tjejer följer med, 4 killar funkar inte... SEN kom Kate Ryan. Sjöng typ 4 låtar sen vare inge mer med det :( Markoolio dök upp mitt i alltihopa också o sjöng jullåtar. Så det va väl helt okej ändå ;P

Blev hemgång vid 3-tiden, o shiiiet mannen jag va galet trött då :/ Hem till sängen o soooova!

Nu ska jag bara chilla galet hela dagen! Givet.


O idag är det Arses födelsedag. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0