saturday morning

Alltså haha ledig dag. Igår. Vilket skämt! :P Först fotade vi som sagt till Paulinas och hennes klasskompisars tidning, blev ett par bilder på Norlie o KKV :) Sen åkte jag o Fessy hem o lämnade kamerorna käkade och åkte till Barkarby. Snacka om äventyr haha. Lyckades fixa allt jag behövde o sen åkte vi hemåt. Då va det dags att käka middag o sen efter det gick jag till Moa för att kolla idol. Satt där hela kvällen o såg på när Erik vinna!! Asbra ;) Sen gick jag hem till mig o sov, va gaaaalet trött. Sjuka e att jag vakna mitt i natten sen o kunde inte somna om på ett bra tag, vaknade tidigt idag o kunde inte somna om. Jag fattar inte vad problemet e :(

O idag så ere massa samtal som måste göras, inköp och lite till o ikväll så ska jag fira Carro som fyller 18 idag. GRATTIS! Blir middag hos henne o sen utgång :)

Det här va ju kul. Jag måste få tag i Fessy, men varken hennes mobil, hennes brorsas mobil eller deras hemtelefon funkar. Om du ser det här Fessy innan jag kommer, du får besök snart! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0