Sunes jul

Så kul när jag sitter o läser mitt kärlekshoroskop i Aftonbladet ( goofy I know!) o det står att 2010 då kommer det bli ännu värre än 2009. Alltså HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Hoppas att jag får tur i spel iaf år 2010, för det har jag inte haft tidigare :P

Har förresten suttit o kollat film hela dagen idag. Först såg jag o Fessy nån kass film med Chris Rock. Han som brukar va så rolig va inte det i den filmen... Sen tog vi en promenad med Paulina o hon fick sin julklapp. Sunes jul! :D Så Paulina o jag har nu suttit de senaste 4 timmarna o kollat på Sunes jul, Fessy orkade aldrig komma till mig efter att ha varit hemma o käkat den latmasken(kanske för att hon missa bussen också) ;P Älskar Sunes jul! 1991 var en riktigt bra årgång! Haha O man fick både svära, peka finger o röka i barntv då. Helt amaziiing!


O så lite jullåtar för att komma i stämning! :D









Känner mer o mer vuxen ju längre tiden går alltså. :) Värsta Benjamin Button....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0