090225

Haha gårkvällen blev väl kanske inte riktigt som den skulle. Ursprungsplanen va jag o Lager tedrickandes hemma hos henne, sen blev det ändrat till att vi skulle följa me Annapanna till hennes kompis Rasmus, men återigen blir det ändrade planer o det slutade med att vi åkte till en "fest" i Bromma som Lagers klasskompis bjöd in oss på. Härligaste e ju när vi kommer dit o festen inte visar sig vara en fest. :( O snubben som bor där visar sig ha gått i samma skola som en för sådär miljarder år sen. Världen e liten. Påvägen hem kommer iaf jag o Anna fram till att vi måste förbättra oss när det gäller att festa tillsammans, har ju hittills inte varit på nån tillsammans (förutom mina hehe) som varit riktigt roliga.

Efter att ha varit i Bromma åkte alla hem för att sova o jag som inte hittar mina nycklar i jackfickan sover hos Lager. Tror inte ni att jag klockan 8 imorse när jag ska gå över till mig o sova eftersom mami o papi o ev lillebror skulle dra så hittar jag nycklarna i tröjfickan, där jag lagt dem tidigare på dan. Asså ååååååh va allt jag hade att säga då :(

Somna om o vaknade väl typ kvart i två här hemma. O idag tänker jag inte röra mig nånstans : ( Va nåt som gjorde att gårkvällen blev lite sämre än vad den borde blivit också... Som det står i den  konstiga horoskopgrejen Lager visade mig för ett tag sen: Vattumannen gillar att drömma sig iväg, men håller sig ändå alltid realistisk. Realistisk foshizzle. Jag ska sluta drömma mig bort, sluta hoppas. Det blir ju ändå aldrig bra.

O nu funkade det! Försenade bilder från singstar ;)
 






Kommentarer
Postat av: johanna

vet inte om första bilden känns helt okej

2009-02-25 @ 18:53:53
URL: http://laagers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0