vad gör jag uppe?

Gomorron! Jag har ingen aning om vad jag redan gör uppe me tanke på att efter ha missat bussen hem igår fick vi gå hem från Billy (jaa, det blev inge krogen igår!) Kom i säng vid typ halv 5 :( Usch.

Hann träffa Fessy i typ en timme hos henne igårkväll, snacka lite o sen va det snabbt dra hem till mig o fixa sig.

Festen som Billy utlovade oss igår, va ingen fest haha Det blev jag, Anna, Lager, Billy, Peter, Markus, Viktor, Karl och Fredrik som satt i Billys kök o chilla. Paarty paarty på det. Halva kvällen bestod av allsång vilket var fett mysigt ;) men mot slutet av kvällen när Karl skulle gå o hans Ipod försvann med honom så blev det min Ipod som fick köra som stand-in. Som alltid börjar folk klaga på min musiksmak så nästa gång som nån frågar efter min Ipod får de faan inte låna den :P

O idag blire en fika me Paulina i Vby, sen va som händer resten av dagen det får jag se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0