absolute holiday

Jisses vad trött jag e just nu, tror nästan jag ska ta mig en powernap, frågan e bara om jag lyckas i den här värmen. Det roliga e att jag gör precis ingenting om dagarna så jag fattar inte hur jag blir så trött, iförsig sover jag typ ingenting heller så där kanske vi har förklaringen också. Smart.

Filmen igår va faktiskt riktigt bra. Såg "Flickvänner från förr" :)


O idag har jag varit med Paulina o Veronika i Vby o kollat grejer, köpte en skiva för presentkort som jag fick i födelsedagspresent så nu ska det pumpas musik ;)


När Paulina dragit till körskola så vandrade jag o Vera runt lite själva o fick även lite spontant sällskap av Victor :) träffa på Awet också, "ryktet" haha :p går ju om att han inte kan ha kepsen han fick av oss ( fett synd :( )eftersom den e förstår nu när han inte har nåt afro. Lite sjukt för inatt drömde jag att han hade värsta stora afrot haha. Sajk. Fast jag vet inte vad som e mest konstigt, afrot i drömmen eller att Awet va me i min dröm... hahaha

Nu ska jag lägga mig o chilla framför tvn ett tag, kan seriöst inte gå ut i värmen just nu :O

Ikväll kanske det blir utgång, who knows :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0