Chillerill to tha next level

Hela mitt sista sommarlov har nästan gått. O jag har inte gjort ett skit, känns riktigt illa!

igår va ytterligare en sånhär chilldag. Dagen började med att jag...jaa vad gjorde jag, inte ett jävla skit typ :P fixa o trixa lite här hemma. Sen kom Moa o Paulina hit o vi chilla ett tag här, sen gick jag o Paulina ner till Spånga o köpte lite gottgott :) Sen hem till mig igen o då va Fessy redan här :) Sen kom Karro o Awet också :) Satt o zappa runt lite på tvn o snacka, inte så mycket mer :) Snacka om segisar :P Sen när både Karro o Paulina dragit så hoppade jag, Fessy o Awet på bussen mot Vby, tog en prommis o satte oss ett tag innanför Awets port o snacka, när vi sitter där slår blixten ner typ precis utanför eller nåt. Jag o Fessy trodde typ att vi skulle bli nerskjutna eller nåt närsomhelst haha, det va läskigt! :P

Sen gick jag o Fessy hem till henne o så sov jag över där. Precis som alltid spårar våra samtalsämnen ut totalt haha :D

Nu ska jag fixa mig o sen åka till Ikea med mami o Fessy.  :)

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0