Collage

Alltså shit vad gårdagen blev stressig, men trevlig :D Började med att jag på förmiddan åkte in till den stora staden med Paulina, åkte pendel efter att ha behövt kubba ända hemifrån dit typ. Väl i stan köpte vi blommor o presenter till Paulinas storasyster Terez :) Kändes lite udda att gå runt i finklänning mitt inne i stan, vit dessutom haha. Iaf  fixade vi allt o åkte hem till Terez. Där åt vi jättegod lunch och tårta :) Sen va vi där typ hela eftermiddan. :)

Efter det blev det stress hemåt igen, fixa sig, Paulina ville styla mig för kvällen, men våra åsikter om vad jag passade i gick isär haha så till slut så fick jag styla mig själv haha :) När vi va klara drog vi en snabb sväng förbi Nivå där en snubbe som va lik Vin Diesel kom fram o gav Paulina komplimanger på ett lite roligt sätt haha. Han va dock mindre biff än Vin Diesel.


Efter Nivå åkte vi hem till Terez igen där hon och massa av hennes vänner befann sig. Vi stannade där och snackade ett bra tag och sen när vi kände att det va dags så drog vi i samlad trupp till Collage. Har aldrig varit där förut, men det va najs :) Såg storbloggarn Kenza på dansgolvet också, kändis haha :)

Sen när det började närma sig stängning så va det dags att rulla hemåt :)

Vaknade astidigt idag konstigt nog, så nu e jag bara liiiite seg. Har även världens träningsvärk i rumpa o lår efter allt dansande. SAJK! hahaha Ska tvinga me mig nån till Vby snart tror jag :) Även om jag vill kan jag inte sitta o såsa hela dan :O


Save the cheerleader, save the world haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0