Det förflutna ringde...nej snarare smsa o påminde mig om varför det kanske va bra ändå att jag lämnade det

Alltså igår började min dag faktiskt bra, fast i slutet vet jag faan vad som hände alltså :O


Började med att jag fixa lite här hemma o sen mötte jag Paulina i Vby. Vi gick runt o kollade lite, köpte lite grejer o sådär. Sen gick vi hem till mig o chilla ett tag. När vi satt hemma hos mig får jag ett sms om fest i Viksjö så vi ba okej vi åker dit.


Gick hem till Paulina o käkade god kycklingsallad till middag o sen gick vi tillbaka hem till mig o fixade oss, mötte upp Lager o drar till Viksjö.

På väg till Viksjö fick jag ett sms som jag blev ganska förvånad över om vi säger så. Höra av sig efter 3 månader, alltså nee det funkar inte riktigt så känner jag... Hade det varit nåt annat visst, men det smset, nej.

Väl i Viksjö blir vi uppmötta av Anton :) kommer fram till festen som jaa... om jag säger såhär, e en typisk Viksjö-fest, iaf hade den allt som en fest i Viksjö brukar innebära för min del... Jag o Lager går in i huset, men Paulina kommer aldrig in så jag ringer henne o undrar var hon e. Hon lyckas lura mig att hon stuckit hem, jag va mindre glad när jag senare hittade henne precis utanför hahaha. När jag hittat Paulina så hälsa jag även på Arses som bjudit dit oss. Sen satt vi mest ute hela kvällen o snackade. Vid 12-tiden va det dags att tagga hemåt då Viksjö e typ som landet när det gäller kommunaltrafiken. Jag, Paulina och Lager drog hem till mig, kollade på John Tucker must die o sen gick vi o la oss.

Paulina har redan gått hem o jag ska gå o väcka Lager som fortfarande ligger o sover. :P



Jag trodde verkligen så mycket bättre om dig, men nu gör du mig så besviken att det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0