HP

Asså seriöst jag kommer aldrig mer äta mat igen ( okej det kommer jag men iaf) har käkat så mycket idag att jag nästan mår illa just nu, fett illa haha

Har varit i Vby hela dagen idag, först med mami o kolla i affärer, sen med Fessy o leta efter presenter. Kirrade presenter o sen käka vi lunch i Vällingehus. Barnwoken där e 3 gånger större än min mage seriöst.

O nu på kvällen så har min familj och Jojjos familj varit o sett senaste Harry Potter filmen. Asbra film! Mycket mer skämt i den än vad det brukar vara. Älskar komedier, men det blev inte riktigt samma magikänsla över det hela då haha :P Träffade på Sara o Elena på bion också så efteråt följde de me mig o min familia o käka. När vi kommer dit träffar vi på Vera och Pontus som skulle gå o se föreställningen av HP som gick efter. Snacka om samling av folk :) Satt o snacka med dem ett tag innan det var dags för dem att kila iväg till bion :) Efter att vi andra käkat klart kilade vi hemåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0