jaa det e väl början på mitt nya liv eller nåt sånt haha

Idag har jag varit jätteduktig. Jag följde med mamma på afrodans :) Det bästa med afrodansen va att man fick röra sig till man dog (även om man inte kunde stegen) och att Karro va tränare/ledare för hela grejen :D Karro va bäst! :D


Efter att ha tränat och tagit en välbehövd dusch haha så kom Paulina hit. Bruden får värsta sjuka ideen om att vi ska göra ett träningsschema så sagt o gjort, våra  nya liv börjar imorrn haha :P Så imorron blir det full rulle. Skriver jag inte nåt mer i bloggen då vet ni, då har jag avlidit haha skoooja :P

Iaf när schemat va klart så gick vi på promenad o precis i närheten av där jag bor såg vi en sån här stor polisbuss cirkulera runt. Mycket najs, mycket najs. E det då man ska känna sig trygg? Eller tvärtom? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0