jordgubbar gör susen för....

Shulululu :)

Det blev utgång igårkväll :) Dock en väldigt kort kväll haha. Började med att jag o Paulina förade på Nivå, träffade på Evelina som jag inte sett på aslänge! Efter att ha suttit o chillat på Nivå ett tag så drog vi till Laroy med nåra kompisar till Paulina :) Vi kommer dit tidigare än dem o ska då gå in eftersom vi står på listan. Grejen e bara det att det visar sig att de bara fått me mitt namn :S Inte vidare najs, men det löste sig sen iaf :) Börjar ju jääättebra då vi träffar på lite killar bland annat min "älsklingsvän" haha, sajk jag krama honom också, usch hujeda mig, gammal frenemie rostar aldrig... Okej tja nu låter jag som tolv igen men jaja. :P

Iaf när vi varit ett tag på Laröy, de andra har kommit o så, då vill de helt plötsligt till Ego så vi ba jaha men okej visst o går ut från Laroy. Det skulle vi icke gjort. När vi går ut får vi veta att det e 30 pers på Ego o inge drag. Alla människor som e partytaggade som hört av sig befinner har hamnat på Laroy ungefär i den stunden vi stack därifrån. Riktigt party... Så jag o Paulina drar oss hem mot hooden, försöker att förlänga kvällen genom att åka till en fest i Grimsta men det blir inte av och kvällen slutar i lilla gungis med en honungsmelon och deeptalk. Tack Paulina :) <3

Fick höra låten första gången igår :) Me like!


Imorse käka jag o Paulina frukost o sen drog vi på olika håll till Hby allmänna :) Stamställe snart alltså hahaha. Blev jag, Moa, Paulina, Vera och Paulinas kompisar Sofie och Jennifer som stekte i solen :) Träffade även på Zacki på beachen :)

Vid tretiden drog jag o Moa förbi Coop o handlade jordgubbar o Cola, träffade på Fessy också, snacka om tajming ;D Efter åkte jag tillbaka till Hby, hem till Vera o sen satt hon, jag o Paulina o chilla på hennes altan, käkade galet mycket jordgubbar :D Jordgubbar gör ju susen för... hahaha :D Spårade brudar e allt jag har o säga :) <3

O ikväll blire träning med Johannorna, känner mig riktigt duktig då jag nästan cyklat fram o tillbaka från mig till Hby två gånger idag, snacka om motion :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0