Man lever bara en gång, så ta vara på tiden?

Alltså shit pommes jag tror att jag sammanlagt sovit 3,5 timmar. Inte kul. Men trevlig gårkväll va det iaf :) Började med att jag o Paulina gick till Moa där det va lite folk o chilla. Träffa på massa kända ansikten, fast det va nog mer okända nu när jag tänker efter :P Aja det va trevligt hos Moa iaf även om vi inte hann vara där så länge. Jag ska ju dock dit nästa vecka också så får väl ta igen det då haha :P

Vid tiotiden mötte Paulina o jag upp Lager o åkte till Spånga för att ta oss in till stan, mot Mälarhöjden. Träffa på Awet o hans polare på stationen så vi fick sällskap av dem, najs :) Alla hoppa av vid Tcentralen, var killarna försvann har jag ingen aning om, men jag, P o J kubbade like crazy för att hinna me tuben. Hann med den o kom fram till Mälarhöjden i skaplig tid haha. Var precis som så många andra gånger hemma hos Jakob, fast den här gången var det mer folk än vanligt, men trevligt det med. Fick träffa Patrick, Tyko o Krille också. Fett länge sen sist, Tyko o Krille tror jag inte jag träffat sen i Augusti förra året. Najsie najs. Kvällen fortsatte bra därborta också, hängde mest med Paulina, Patrick, Jakob o nån kille som hette Olle, trevlans trevlans. :D

Blev hemgång seeent som sagt (som alltid) gick o la mig på direkten jag kom hem, vakna 9 imorse för att gå upp o gratta lillebror som fyller år idag :)

Nu har jag suttit o försökt knåpa ihop ett inlägg som annars brukar ta typ 10 minuter i säkert två timmar, under tiden har jag hunnit snacka med Fessy som kom förbi med bilen under sin övningskörning, käkat lunch o beklagat mig över att hjärnan inte kommunicerar med resten av mig, har varit hur svårt att få meningarna att gå ihop i det här inlägget, helt galet! Tror inte ens att det e bra nu men jag orkar inte läsa igenom. Nu ska jag strax käka tårta o sen får vi se vad som händer hehe. Roliga e att just nu skulle jag inte banga på att dra nånstans o dansa. Sitter inte hjärnan ihop med resten av kroppen så gör förhoppningsvis rytmen det.

Måste bara visa härligaste reklamen hahaha, den här slår räkostreklamen tusen gånger om minst!
FESSY DU MÅSTE KOLLA!!!



E vi kvitt nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0