nightmares get lost

Hitta inget på Ikea igår, men det va trevligt att bara vandra runt o kolla på lite grejer. Jag ska kirra en större garderob och en större säng... nån dag :)

Sen åkte vi hem o käka middag :) Sen chillade jag ett tag hemma innan jag åkte ner o mötte Paulina i Spånga, fast det e ju frågan varför haha, för när jag mötte henne där så hoppa vi på bussen o åkte mot Vby istället för att åka till Hby, dit vi skulle, allt för en påse godis. Träffade på både Jakob, Anna och Christofer så då va det väl lite värt det ändå ;P Efter att ha stressat runt i godisaffären så åkte vi hem till Winnie i Hby o satt där o spela kort, snacka o käka godis tillsammans med Sofie, Winnie, Kjella och deras kompis Johan. Trevlans :) Drog oss hem nån gång vid två o sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0