Pancakes, Tyresö o härliga människor

Igår blev det plättlunch hos Paula, dock efter tjafs mellan mig o Fessy då jag kriga för pannkakor o hon för plättar. Men jag som e såååå snäll gav till slut med mig. Satt ute på Paulas balkong o njöt av plättarna :) Efter va vi en sväng i Vby också o sen så åkte jag o Fessy hem till mig. Blev medbjuden av Anna på en fest i Tyresö så den framtida makeupartisten Fessy fixade min make up inför kvällen ;) Hon fixade till Lager också o efter det tog jag o Lager oss ner till Spånga Station där vi mötte Anna o så började våran tripp mot Tyresö. Borta i Tyresö träffade vi på helt underbara människor haha :D Annas klasskompisar, andra kompisar o lite blandat sådär. Tror helt ärligt inte jag varit på en fest tidigare där verkligen alla är så otroligt härliga :) Blev dans, dans, dans, bastu för vissa o massa snack. Härlig kväll ;D

Vid 2-tiden drog jag, Lager, Anna o hennes boyfriend Christoffer oss hemåt hooden. Även där har jag aldrig varit med om att det gått så snabbt hem, helt crazy.

Idag har jag knappt gjort nåt. Lager sov över så vi satt o kolla på the Hills ett bra tag. Har aldrig följt det programmet så mycket, men den där Spencer, han e faan pinsam. Hur kan man vara så otroligt retarded?!



Nu ska jag leka reseledare inför imorron o sen putsa fönster tjiiihooo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0