party all day, party all night

Jag har myggbett öööööverallt, inte kul :( kliar kliar kliiiaaar!

Gårkvällen var dock ganska kul :) började med att jag, Anna och Paulina va hemma hos mig o snickelisnacka lite, tog hand om två galningar vid namn Jonas o Jonte o ja bara chillade, e riktigt förvånad över att huset stod kvar här när jag kom hem imorse me tanke på hur de två var när vi lämnade dem.

På MP blev det dans :D snacka me lite folks o chilla :) najsigt najsigt :)

Efter MP blev det efterfest i Vikjsö typ klockan 2 på morronen eller nåt med Proppen, Skonken o co. De hade haft poolparty dock var vi lite mer för dansen än badandet. Träffa på en tjej som jag träffar på överallt så fort jag ska åt det där hållet haha. Viksjö e nog ganska litet egentligen, fast resten av Sverige e faan ännu mindre...

Jaja trevlig gårkväll iaf :) Längtar dock efter att Fessy ska fylla 18 så hon också kan hänga me ut!

Nu ska jag iväg o kolla på fotboll om ett tag :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0