rubrik

Igår va typ en av de segaste dagarna på länge, va o fika me mamma o pappa i Vby sen mötte jag upp Fessy o vi gick o kolla i lite affärer. Sen gick jag hem o käkade o efter det promenera jag o Fez till Coop o köpte godis, gick hem hit o chillade o sen tog vi en prommis till. Lyckades tajma in precis när min pappa skulle hämta min bror hos Fez så då fick jag skjuts hem :)

Idag har jag gått runt i Vby typ hela eftermiddan också. Först möttes jag, Fessy o Anna och tog en liten fika, myspys :) Sen när Anna dragit till jobbet så träffade vi på Awet så vi gick runt o kolla lite med honom innan Paulina som jag snackat med tidigare också kom upp. Gick runt i centrum o kollade lite till o nu sitter jag här hemma igen o funderar på vad för trevligt man kan hitta på ikväll :) Jag kan iförsig inte sitta ner utan att det känns som om jag ska somna men det löser sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0