städa

Jag e då bäst på att städa... Har suttit i en timme nu o bara rivit runt o läst gamla dikter, dagboksinlägg o sånt som jag skrivit under typ hela högstadiet. Hitta t/r biljetten till Göteborg (klassresan i Göteborg) haha SAJK. Hittade också en dikt som jag o Fessy dikta ihop en gång i tiden åt en mycket speciell kille haha, nån gång kanske han får den hahaha ;) lovar att han skulle bli glad :D

Sen hittade jag också något jag tror e en haiku-dikt som Fessy skrev till mig när vi höll på med haiku-dikter i nian. Mycket charmigt... hahaha

Johanna Larsson
Osmart, lång
Skrattar, misstolkar, ler
Glädje, synvillor, konstiga danssteg
Blondie!

Fessy vilket poet hon e asså... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0