sweet like sugar

Först Grattis Moa på födelsedan!!!

Det här med att vända på dygnet e min grej, dessvärre kan jag inte sova allt för länge heller vaknade i panik o trodde att klockan va 3 imorse klockan 9...

Igår va jag på dagen med Fessy o Paula. På väg till Fessy på "morronen" hehe träffade jag på Erik så det blev lite småsnack me honom först innan jag fortsatte min väg mot Fessy. Hon o jag tog en promenad mot coop för att hon skulle handla o på vägen dit träffade vi på Paula så hon följde me :) Efter att ha handlat satte vi oss hemma hos Fessy o chilla, sen var det hem o käka middag.

Efter middan möttes vi i Vby, handla lite smått o gott o drog hem till mig o fixa marängsvish m.m :) Satt därute med filtar, ljus o datan som spela musik o bara mös. Paulina kom förbi en sväng också, hon åker iväg till Gotland en vecka nu :O Hoppas hon får det asnajs iaf :D

Kom i säng vid 3-tiden som vanligt... o fick ett härligt uppvaknande imorse...haha

Nu ska jag fixa mig iordning o sen blir det lunch hos Paula I think :)

Vad e förresten grejen med att när man ser som mest sliten ut, ja då ska hela orten va ute o promenera?

Kommentarer
Postat av: moa

haha aw tack :) (lite efter här)

2009-07-14 @ 13:51:44
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0