I like your scarf, I really do

Jag hade namnsdag idag :D (igår nu men jaja) För att fira det åkte jag in med Johannorna till stan och gick runt i affärer o kollade o sen käkade vi tidig middag där också :) På väg till Kungshallarna kom en söt engelsman o gav mig en komplimang för min halsduk haha. Mycket bra namnsdag alltså ;P

Efter att ha varit i stan så tog vi oss hemåt, chillade lite hos Lager o senare gick jag o Fessy upp till Vby, mötte Paulina o handlade lite gott :) Sen har vi tre o Lager suttit at mah place o chillat galet framför tvn :)

Lager: Men när e v.29?
Jag: Eeh? Vecka 29?


Jag gillar förresten att de i Åhlensreklamen för Beyonces nya album säger Bejonsää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0