Waldermarsudde

Det här funkar inte riktigt känner jag. Sitter just nu o e sjukt rastlös o känner att jag verkligen måste ut o göra nåt. Träffa folk, bara göra nåt liksom. Jag har suttit o inte gjort nåt i 3 timmar. Jag tror jag har allvarliga problem, typ förlorat chillgenen, typ en nerv kom i kläm o stängde av chillnerven som säger åt kroppen att ta det lugnt. Eller så e det att jag intar alldeles för mycket socker om dagen vilket får mig speedad ungefär 24/7. Nåt ere o jisses vad jag ordbajsar.

idag skulle jag, Fessy o Paula åkt till Fjäderholmarna, vi hade kirrat matsäck o allt. Va duktiga o gick upp tidigt o åkte till Nybrokajen för att ta båten ut till Fjäderholmarna. Dessvärre när vi kommer dit är det typ en av de längsta köerna jag sett :P så vi bestämmer oss för att gå o sätta oss på Djurgården istället o hittar en fin liten gräsplätt där vi picknicka o sola. Myys :D

Känns som alla åker iväg nu också :( Alla har cashflow, inte jag :( Men nästa år då blir det Kalifornien i minst 3 veckor!! Jag ska dit, inget snack om saken!


Remixen e sjukt bra, den vanliga dock lite mer tveksam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0