aboo

Rybak i Kfem va inte värsta grejen som jag trodde att det skulle bli :P Var typ mer människor där när de tre idolfinalisterna va där än vad det va idag.

Innan vi gick för att se Rybak så chillade jag o J.F runt i Vby, sen mötte jag upp Moa o J.F mötte upp M.D och C.B. Later träffades allihopa o kolla på Rybak :) Då även med P.S och hennes klasskompis Malin. Efter att ha hört ESC-vinnaren sjunga så chillade vi runt in Vby jag, Moa o J.F i typ tre timmar till! :S Då en stund med först Aweti o sen Karrobarro :) Blev en middag i Vällingehus för min, M och J.Fs del. Tror aldrig att jag under hela den tid jag bott i Vbyhooden varit i Vby så länge (o då snackar vi om praktiskt taget hela mitt liv) Sajk.

Vid halv nio tiden kunde vi äntligen dra oss hemåt haha o då blev det kladdkakebak hemma hos mig med Moa, Fessy och Paulina :) Myys <3

O nu ska jag strax sova, wohoo :P



Bild lånad från:
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/24092729/Alexander+Rybak.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0