fo sho

Idag har jag o Fessy varit riktigt duktiga, vi har gått runt i både Kristineberg, innerstan och Spånga och delat ut CVn, så nu ere bara att hoppas på jobb och att cashen snart rullar in haha. Känns som det enda jag skriver om e hur mcket jag behöver pengar. Men det kanske e normalt, jag menar jag e en fattig student (okej det finns människor som är fattigare så egentligen borde jag inte klaga, jag har egentligen bara ytterligare ett i-landsproblem). E man rik så snackar man aldrig om pengar, då e det nästan fult att snacka om hur mycket man har, e man fattig däremot e det ett samtalsämne som ger ganska mycket.

Jaja nog snackat om cashflow, efter att ha åkt runt, kirrat gratisgrejer haha och käkat glass :) så fortsatte vi hem till mig och gjorde en god gärning, klippte min gräsmatta. Grannarna måste fått sig ett gott skratt då vi försökte klippa med våran tröga gräsklippare, jag har klippt gräsmattor förut inte det som e grejen, men den där jävla gräsklipparna bli bara värre och värre med åren alltså.

Efter att ha brottas med gräsklipparen ett tag åkte jag o Paulina in till cafe 60 och fikade. När vi e på väg in så snackar hon om att hon säkert kommer träffa på nån hon känner och när vi senare kliver ur kön efter att ha beställt träffar vi på Jenna o Lager haha, snacka om tajming :D så vi fyra satt o fikade, härligt härligt :D


                                            På fredag blir ut till landet o släkta. Tagga...eller va? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0