för jag vill också ta studenten

Tycker så synd om de som tog studenten idag(även om själva studenten måste kännas så sjukt najs!), vilket jävla pissväder de fått stå ut med. Fast jag lovar att nästa år då det e min tur så kommer det både snöa, hagla och regna med stormvarningar. Skulle inte bli förvånad alltså.

På tal om nåt helt annat så e jag på väg att rusa in i vägg...vad kan det vara, nummer 5 kanske. Senaste provet jag hade var klart i tisdags o jag kan fortfarande inte chilla ner på tempot. Jag måste va uppe o röra på mig, kan inte sitta ner utan att bli rastlös. Galet.

Shoshoppandet i Barkarby blev flyttat till idag, jag, Moa, Fessy o skor, de va najs. Blev ett par nya ballerinas för min del. Hela dagen har varit ett pendel/buss äventyr. Jag själv i Jakan-hood, inte att leka med...

O nu ska jag strax iväg igen upp till Vby, så hejdå dagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0