hur lyckas jag alltid?

Jag är nog en av de klumpigaste människorna som finns. Idag har jag varit lika smidig som jag alltid är o glömde ta in foten när jag stängde dörren, ja resten ska vi nog inte gå in på... Men hur jag alltid lyckas e magiskt :S Jag menar vem glömmer sånt... haha

Idag har vanligt en helt vanlig sommarlovsdag (jag jobbar när alla andra har semester sen, lite synd) har chillat galet i solen, varit i Vby med Fessy o införskaffat mig en klänning från topshop som jag gått o suktat efter så sjukt länge! Den är såååå fin! :D

Kvällen har spenderats med de två finaste Johannorna <3 Vi kolla SATC-filmen o jag undrar hur många gånger jag nu sett den alltså :D

Här blir det något i en form av dagens outfit typ, bara för att visa nåra av mina fina nya kläder :D

 



Och just det en nyhet jag fick höra för ett tag sen också. Michael Jackson - the King of Pop, är död. Trodde först att det var värsta PR-tricket eller nåt men icke. R.I.P M.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0