I kept my fingers crossed

Asbra av Sverige att förlora kval-match på nationaldagen. Way to go..not. Helt ärligt så SÖG de igår. Riktigt illa.

Igår kollade jag förresten på när de invigde en basketplan i Vby, både Karro o Fessy uppträdde med sina dansgrupper. Lika grymma som alltid ;) Efteråt gick jag o Fessy hem till henne där både mi familia o hennes familj va o käkade lite jordgubbar o sådär hoho :) Sen vart de upp till Vby igen o möta Vera o vi tre åkte till Paulina. Hemma hos henne blev det vi fyra, Erik o Zacki,  käka "lyx"middag haha, se matchen och även nån random film med Arnooold i huvudrollen.

Nu ska jag fixa till mig o sen dra in till stan, vid fyra ska lilla Awet som fyller år på tisdag firas :P o nånstans idag ska jag ha tid att rösta också, har dock inte bestämt mig på vad riktigt än, men men det löser sig.

pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0