living in the ghetto

Goood mooorning! Första dan på sommarlovet o jag tror mig faktiskt kunna se lite sol ;)

Gårdagens skolavslutning blev en hejdundrande skolavslutning, riiiktigt paaarty paarty...eller neee ska jag va ärlig så blev det inte ett jävla skit. Mina skolavslutningar brukar aldrig bli lyckade, de kan bli mysiga/bra men aldrig highscore paarty paarty. Som igår så regnade det o regnade så min klass som först bestämt sig för att ha en gemensam picknick nånstans, fick istället ha en gemensam lunch på Donken. Mysigt va? :P Sen efter att ha haft vårat lilla avslut på Donken så åkte jag, J.F, M.D, C.B, L.S, E.S och A.E in till stan o gick runt i affärer. Efter nåra timmar drog M, C, L och E hem till C tror jag, men jag, J och A stannade kvar i stan. Gick o satte oss på Waynes vid Sergels torg o kollade på flak samt fika :P Hann snacka lite med Sofie o Hagge då Hagges flak stannade precis där vi satt o fika för att släppa av alla. :)

Kvällen spenderades med Fessy, Paulina o en godispåse, kan det bli mer party än så? Skulle inte tro det va. :P Nej men det va mysigt även om det inte kändes speciellt mycket skolavslutning över det hela.

Nej nu ska jag fixa mig iordning, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0