losing my mind

Jag o Fessy va asduktiga igår och tränade, sen va hon jättesnäll o fixade mitt hår o sminkade mig :)

Jag drog mig sen neråt Spånga där jag blev upphämtad av Paulina o hennes mamma som körde oss till Paulinas kompis Sanna i Sumpan. Vi va där ett tag o hade det trevligt :) Vid halv 11 tiden va det dock dags att dra vidare till MP för att se Crossfire. Kom till Jakan där vi mötte upp Arses o co o sen gick vi in på MP. Blev dans typ hela kvällen, va mycket fler människor där än vanligt så det va liiite trångt på dansgolvet men det löste sig, jag hade ju Paulina med mig haha, hon får armbåga för oss båda två då jag inte vågar haha :P

Inte förrän typ vid 1 kom Crossfire, då jävlar blev det fullt på dansgolvet, ungefär hälften av tiden vi stod där framme kunde jag inte ens röra på mig, folk med klackar klev på mina fötter o folk knuffades som faan, men man fick njuta av draget i nån halv sekund o det va det väl värt? Va nåra tjejer som stod bredvid oss som aldrig hört talas om Crossfire. Riktigt illa vill jag säga :P

Efter att Crossfire dragit så fortsatte vi dansa, dock började hela stället bli lite smått kaosartat kändes det som, men det löste sig. En av snubbarna vi dansade med i slutet av kvällen har gått i samma skola som mig sen lågstadiet o jag stör mig så på att jag fortfarande inte kommit på vad han heter.

När de stängde MP så tog jag o Paulina nattbussen till Spånga där vi blev upphämtade av hennes mamma, jättesnällt! Kom hem till mitt lilla hus nån gång vid 4-tiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0