nationaldagen

Idag är det Sveriges nationaldag. Jag kom på att jag tror aldrig jag firat nationaldagen under mina 18 år här på jorden. Hur firar man ens nationaldagen. Springer runt o viftar med svenska flaggan o ropar grattis Sverige? Hmm...

Min mobil arbetar förövrigt emot mig, så jag hoppas slippa skriva sms som innehåller bokstäverna abc, def eller mno, samt ringa telefonnummer med 2,3 eller 6. Bra skulle det vara också om människan jag pratar med i telefon lägger på först, annars blir det en väldigt lång telefonräkning, då röd lur-knappen inte fungerar hälften av gångerna.

Jag känner mig som värsta pessimisten här. Från en tragedi till en annan eller vad. Bullshit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0