Someday karma is going to eat you up

I like it, nu börjar sommarlovet komma igång på riktigt känner jag ;)

I lördags blev det dans trots allt, dock lite rörigt innan det fixade sig men det slutade med att jag, Lager o Sofie hamnade i Mälarhöjden, ett halvår sen sist för min del så det va kul :D Saknat grabbsen  :)

På söndagen chilla jag hemma typ hela dan o sen på kvällen kom de flesta av mina finaste homies o grilla :) Riktigt mys o vi grillade både mat o mashmallows (att jag aldrig lär mig hur det stavas) Flippade med systemkameran, dessvärre gjorde folket på bilderna det också haha :D Men det blev nåra härliga bilder iaf  ;)

Nåra bilder från grillandet =)

    


O idag har det blivit schteeek vid Hby Allmänna ungefär hela dan. Va jag, Fessy, Paulina, Vera, Zacki, Winnie o Kjella som chilla i solen, käka pizza o bada :) Efter att varit där nästan hela dan åkte jag o Fessy in till stan o mötte Jenna o Lager. Va lite smakråd eller nåt åt de andra eftersom jag icke har nåt cashflow :S

O efter att ha käka middag på Donken ( jaa tack jag vet mina blodådror kommer snart proppats igen, måste lära mig äta ordentligt) me Fessy o klippt gräsmattan (tja jag e fett duktig) så åkte jag o Lager till Maltesholmsbadet, käkade vindruvor o chillade. Träffade på nåra sköna grabbs som vi snacka med också :)

Imorron ska jag först till doktorn o sen cykla till Hby Allmänna igen o picknicka, Mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0