surprise

När man har dåligt med cash så e det så jävla najs att helt plötsligt hitta en hundring i en glömd väska. Ohlalala

Vi kirrade en mycket fin keps i en väldigt cool butik  i födelsedagspresent till Awet. Hoppas att han nu kommer använda den väl ;) Hemma hos Awet bjöds det på mat o fika. Mickrad tårta. Haha. 

Vid åttatiden blev jag upphämtad av mam o pap. Vi åkte o rösta, första gången för min del. Kändes tyvärr inte lika stort som jag förväntat mig.. Sen blev det till att käka middag o efter det så gick jag o Paulina på en promenad. Promenad fick dock ett väldigt spontant infall då vi promenerat så långt som till Hby,  upptäcker att vi går förbi i närheten av Winnie o Paulina får värsta rycket o ba ja vi måste skrämma honom. Sagt o gjort fast jaa det faila ju totalt. Hahaha. Sen fick vi åka båt. Det va najs :D

Imorse va dock mindre roligt. Jag försov mig, när jag vakna var jag bombsäker på att det va söndag så allt va chill. Det va det ju inte. Så förutom att jag fick gå till skolan o se ut som ett freak så va det ganska lugnt. Va där i fem minuter o städa sen åkte jag o Fessy hem. Hela eftermiddan har typ spenderats hos Moa med henne, Fessy, Ladan och marängsvisch. :)


Ciao

När vi överraska Awet förra året ;) :P
 


Kommentarer
Postat av: moa

LADÄN, stavas det ;p

2009-06-08 @ 21:33:04
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0