Vi hade iaf tur med vädret (måste varit nåt fel)

Efter att ha suttit ute på landet med släkten o chillat med släkten så blev jag lite glad när jag fick ett sms med inbjudan till fiesta, men planerna gick i kras redan innan det slagit i verket då ingen finns här för att bli min partykompanjon. Jaja mer party kommer hoho.

Min midsommar har varit lika fridfull som alltid, dock var det bara jag o papi som åkte upp i år. Jag kom på att jag firar min midsommar på exakt samma vis som jag gjort de senaste 18 åren, nåra små förändringar här o där kanske. Känns jävligt stabilt :P Midsommarafton började för min del med att vi åkte ut nåra stycken i skogen o högg lite björk, sen hem fixa upp björkarna o fika o käka. Vid 3-tiden ut på gårdsplanen där typ hela byn sitter, alla sjunger, äter jordgubbstårta, dansar självklart runt midsommarstången, köper lotter o går tipsrunda. Kom inte en enda regndroppe under firandet, det va najs :)

Efter käkade jag, farfar o pappa middag o kolla tv, så party va min midsommarafton, lika party som alltid.

O idag, midsommardagen, har jag hjälpt till att fixa inför åkgräsklipparracet som i år hölls av min faster med familj :) blev lyckat :) regnet kom först efter allt avslutats magiskt nog :)

Bilder kommer later seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0