you don't know what you got til you miss it a lot

No cashflow, no fun. : ( Jag vill ut o dansa ikväll, ut o träffa folk! Min ekonomi tar mig nog tyvärr bara till närmsta hemmafest, dock finns det inga såna nuförtiden för alla e antingen ute på krogen eller firar studenten. Oj oj oj. Jag vaknade på fel sida idag tror jag. E båda rastlös och avis, härlig kombo.mmmm. Ska iaf hänga med Fessy så jag slipper iaf sitta hemma o stirra in i väggen.

O imorron så försvinner antagligen de cashflow jag har kvar på antingen mobilförsäkring till min nya mobil jag förhoppningsvis får i helgen (hoppas hoppas, bye bye till tegelstenen) eller till en ny klocka (vilket skulle betyda att jag efter det inköpet har lite cashflow kvar iförsig)

Ska försöka sluta va så bitter nu o ge mig på det här med att testa lämna ut CV till lite affärer igen. För här verkar jag inte komma nånstans, e fortfarande inte nya Blondinbella eller Kenza...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0