Alias

Hahahaha sjukt najs kväll :D Blev jag, Paulina, Awet, Fessy, Erik o Zacki hemma hos P. Käka gooouuudis o körde spelet Alias. Fett kul! Dock vann jag aldrig. Man kör spelet i par o första gången va jag o Awet i samma lag. Haha det va bara fail för hela slanten. Hela spelet går ut på att den ena ska förklara för den andra ett ord utan att säga det. Jaa det va ju jag o Awet grymma på? Not! ;P Sen omgången efteråt så tävla jag o Fessy tillsammans. Självklart sitter hon o klagar på mig hela tiden för att jag inte kan förklara så hon fattar. Galet. Haha. Tycker om de där två ändå även om de absolut inte passar in i mitt lag haha ;)

Asså shiit önskar jag hade filmen Paulina spela in o kunde visa hahaha

O nu ska jag sova antar jag, blir väckt om 3 timmar för då ska jag avgöra om jag pallar följa me till farfar. vill jättegärna träffa farfar :D men måste ju tyvärr bara säga tre ord. FekA prov måndag.

sov gott!

-du vet...i heroes så....

hahahahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0