and the sun is shining

Wihooooo, värsta vårvädret ute idag :D Nästan så att jag önskar att jag tagit med mig solisarna när jag gick till bussen imorse. Körde Lacrosse på idrotten o jag fasar inför nästa vecka då vi ska köra Lacrosse....på inlines! Haha får se hur det går, men det kommer nog inte finnas mycket kvar av mig efter den lektionen :P

Nu ska jag försöka ta tag i pluggande, för ikväll blire chillerill, känner hur huvudvärken kommer så fort jag bara försöker koncentrera mig, nej inte fel på synen, bara galet trött på att koncentrera mig för att lära mig.

O det jävla svenskaprovet idag...Bullshit, bullshit, bullshit e det jag har att säga! : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0