bambi på hal is

Gårdagen va fullspäckad måste jag bara säga. Klev upp o pluggade (!) sen promenera jag ner till Spånga o tog pendeln tillsammans me Vera o Paulina in till den stora staden. :) Blev lite shopping för de andra två o sen åkte vi hemåt :) Jag köpte de sista av Annas presenter i Vby o efter att jag snabbt hälsat på J.L, Sofie o Jenna som satt o fikade så åkte jag hemåt för att hinna fixa mig inför kvällen :) Fick småstressa lite me alltihopa men jag blev klar i tid o tog mig till Paulina där hon o Vera redan va o där jag fixade till det sista. Vid halv tio tiden då J.F också kommit så skyndade vi oss ner till bussen. Går över en gräsplätt där det e is o ni kan ju gissa vad som händer :( Va så säker på att jag skulle klara mig precis trots mina klackar, men det va att hoppas lite för mycket : ( Föll pladask o fick lite blåmärken o skrubbsår här o var, inte mysigt. Finns nog inget mer irriterande än pajade strumpbyxor i den stunden : / Hann iaf med bussen i sista stunden o åkte ner till Spånga igen o vidare in till stan där Anna o Cecilias födelsedagsfest va :) Riktigt trevlig kväll med massa människor man inte träffa på grymt länge! Blev lite dans på dansgolvet o massa snackandes. Härligt! O min ipod fick agera musikspelare ett tag där också. Galet.

Sen efter att ha varit på festen så drog jag o Fessy oss vidare till Mattias där J.L, Sofie, Madde, Billy, Markus, Peter o självklart Mattias va :) Va där ett tag o chillade o sen drog jag o J.F hem till mig o sov. La oss väl nån gång vid halv 6.

O igår va nog dagen för de kreativa hjärnorna. Har kallats allt från Bambi till Laroy. Sistnämnda ingen vidare favorit om vi säger så haha



Why do you go and make things so complicated?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0