det är inte bara en tegelsten, it´s tha tegelsten!

Nu har papi hjälpt mig att få in lite bilder till datorn från min tegelsten  som jag just nu tvingas använda. Med lite silvertejp för att hålla ihop luckan där bak e den just nu värsta blingbling mobilen ;) O jaa silvertejp is the shit. Kan laga allt! :D

Kvaliten på bilderna...härligt bra kvalite asså! Eller inte :S

besserwisser steve som jag fick i födelsedagspresent av P o V. haha ;)


Jag utbrister: kolla det ser nästan ut som en pacman :D
Lager stirrar på mig o säger: Va, vad e pacman för nåt?

Samma tjej som inte visste vad Oscarsgalan va. Haha ;)


Jaa vet icke vad jag försöker säga me dessa bilder, antagligen absolut ingenting förutom att jag verkligen inte har nåt vettigt att skriva överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: sofie

hm..vad e en pacman?

2009-03-04 @ 20:31:05
URL: http://enyoymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0