Du skulle inte säga så om du var jag

Måndag, måndag, måndag. Jag har sammanlagt 2 timmar och 50 minuters lektionstid på måndagar. Två lektioner. Det känns som veckans längsta dag, skojar inte. Imorse var jag på riktigt gott humör, försov mig lite, så en aning stressad men ändå på riktigt bra humör! Efter de första 5 minuterna på företagsekonomin som råkar vara första lektionen, va jag så jävla sur att jag bara ville slå till nåt, helst läraren. Fattar inte hur våran lärare kan vägra att ge oss våra samhällsprov eftersom vi har FekA-lektion, men stå o snacka i 20 minuter om hur dåliga vi är som inte skriver våra efternamn på sam-proven. Asså va? Blev så jävla lack! :S

Resten av skoldagen blev iaf hyfsat bra och efter skolan åkte jag, Josie-baby ;P och Fessy hemåt. Jag o Fessy irra runt i Vby ett litet tag o sen stack vi hem till henne o käka mellis. Nu har jag kommit hem för ett tag sen o ska skriva på ett samhällsarbete. PARTY PARTY! Jag älskar skolan...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0