Hur många hjärnceller har man kvar efter 2an, skulle kunna svara på den om jag kunde min matteB!

Alltså oj, oj, oj nu e mitt huvud helt trasigt. O jag har då knappt lyckats färdigställa speciellt mycket, men iallafall en liten bit på vägen. Bajsa på samhälle A-uppgifter : (

Mitt huvud är som sagt väldigt trasigt, stressen gör att jag drömmer galna saker : / Som jag försov mig ju imorse, jag drömde att jag försov mig också! Sen drömde jag att jag åt mackor med choklad på. Uuuusch :S

Nu ska jag njuta av att jag inte har en enda sak att plugga till förrän efter lovet. :D Chilla galet wihoooo. Laga huvet kanske smart ide. Vilket roligt liv man kan ha ibland alltså. Det e sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0