måndag

Magiskt nog kom jag faktiskt upp i rätt tid imorse, helt övertygad om att alla klockor i huset gick minst fyra timmar fel då jag vaknade vid halv 8. Galet att jag ens fick upp ögonen, men jag hoppade glatt ur sängen.

O jag kan ju inte säga att veckan börja dåligt. På första lektionen så bestämde läraren att vi skulle flytta fekA-provet tills nästa måndag istället för imorron. O på andra och sista lektionen fick vi köra Land o stad. Fett härlig dag ;)

Efter skolan blev det en snabb sväng förbi banken. Eller snabb o snabb va den väl inte då det blev tekniskt fel o hela skiten :( Dock kunde de fixa mitt ärende ändå hoho. Sitta o vänta på banken e förövrigt en av de värsta grejer som finns. Otåliga vuxna som lackar ur när de fått stå i kö i typ tio minuter. Värst va en medelåldersman som börja skälla ut en utav personalen då hon inte kunde svara mer än snart på frågan hur långt det skulle ta innan problemet va löst. Såna människor e fan bara pinsamma.



O jag kan fortfarande bara säga ett ord när jag tänker på det.
Aj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0