maybe finito

Gårkvällen blev hemmakväll det med. Först promenad och fotboll med Fessy (vi har nu även en rap-karriär på gång hehe) Sen senare när Fessy dragit hem kom Lager över efter att ha varit på musikal. Tydligen hade hon fått reda på en fest, men klockan va då typ 12 o jag som innan varit riktigt taggad, bangade, så vi stanna hemma. Kanske lika bra det egentligen då jag hela den här veckan varit inne i värsta svackan. : (

Va förresten o kollade mobiler idag med papi, så nu ska han o mami snacka ihop sig om jag ska få den mobil jag vill ha ;) Nu ere dags för One tree Hill och Gossip Girl. :)

Jag brukar klara så mycket mer. Saker som det bryter inte ner mig på det här viset. Aldrig. Så varför händer det nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0