movienight

Gårdagen blev precis som typ hela mitt lov varit, chilldag. Tog en fika me Paulina i Vby samt kolla runt i lite affärer. Sen på kvällen satt jag o kolla på Melodifestivalen me brur och mami o efter det satt jag i min ensamhet me min käre dator. Yey...

Idag har det däremot hänt lite mer. Va uppe i Vby o kolla på när Fessy m.fl uppträdde, de va grymma! Hade visat bilder om jag nu haft nån kamera att fota me. Orkade inte släpa me mig systemkameran. Efter det att Jojjo dansat gick vi o åt. Satt o chillade där ett tag, snacka lite skvaller ;) o sen drog vi oss hemåt. Vi träffa på Awet o Zacki en bit utanför Awet när vi gick förbi. :)

Nu har jag precis tagit en paus från att leta efter min fekA-bok, kan inte hitta den nånstans! :S Inte bra då jag har prov på tisdag! :S

O ikväll blire bio, najs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0