nästan omänskligt

Imorse vaknade jag vid kvart i tio. Det är helt galet. Nästan omänskligt för min del

Gårkvällen blev faktiskt ganska lyckad :) Trots en halvseg start. Hörde av mig till ett helt gäng brudar så att vi skulle kunna åka till Viksjö o ha det kul, men det blev till slut bara jag o Lager som drog dit. Kommer dit o blir uppmötta av Arses :) När vi kommer dit så träffar jag på två av Moas polare jag träffat förut o hela grejen blir ju som vanligt en riktig aha-upplevelse. Sen träffar man på lite andra människor som Moa också känner. Moa o Viksjö säger jag bara haha ;)

Så härligt förresten när alla killarna ber om ursäkt för att det e så mycket tjejer där. Typ hej de har äntligen förstått att en fest med 90% tjejer o 10% killar inte blir de mest lyckade. Fast iförsig fattar man väl hur de tänker när de gör så också...Aja :)

Min mobil mår förresten jättebra, det e typ glapp i övre delen av knappsatsen så jag får sitta o trycka som en galning för att knapparna ska funka. Jättebra då någon ringer o jag inte kan trycka på svara-knappen :S

O nu sitter jag o snackar massa bullshit bara här känner jag, ska va duktig o räkna matte nu. Tjaaråååå! :)


                                                                        Old picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0