Eh, eh (nothing else I can say)

Jag har drömt nästan exakt samma dröm i en vecka nu. Har aldrig drömt en dröm flera gånger sådär o jag drömmer ändå väldigt ofta då jag sover :S Så galet frustrerande också för jag gillar verkligen inte den där drömmen :´(

O idag fick jag reda på en så gullig sak av min gulliga lilla vän Fessy :D Hon o Lager hade till min 18-årsdag planerat att de skulle bjuda mig till en weekendresa till London, men att det sen blivit för tajt me planeringstiden så det blev inte av. Men fortfarande, fett gulligt av dem! :D <3

Fick förövirgt värsta suget efter att fota nu. :D Kamera?!

E förresten taggad inför helgen. Trots att det inte verkar bli nån krogen den här helgen heller :( Haha okej så mycket buhu e det ju inte över det hela, jag har ju fortfarande asmånga kompisar som inte ens får gå än :P men men nästa kanske? =) Jaja nu släpper vi det :) Imorron blire myskväll me lite friends <3 o på lördag så ere A´s födelsedagsfest som gäller :D Om man ändå hade kamera att föreviga det med....Systemkameran e inte precis en sak man drar me sig på fest :/ Skulle dö om nån råka stöta till den i vimlet så att den paja :(

Nu ska jag iaf plocka fram kameran tihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0