smääärtaaa :(


Trots att dagen flytit på hyfsat bra så har jag inte precis haft turen med mig. Skulle gymma idag med J.L, S och J men det får bli nån annan gång för just nu har jag så otroligt ont i mina stortår, exakt vad som hänt ska jag nog inte gå in på, såna detaljer e absolut inte mysiga att veta haha. Iaf så typ haltar jag fram me ena foten. Detta e inte det enda men skulle jag gå in på fler grejer...usch nej..vill bara glömma! :(

Men jag har iförsig haft lite tur idag :D Som på idrotten idag så vann mitt lag när vi körde en tävling med olika bollsporter. Fast vinsten va mest Anna o Markus förtjänst tror jag  ;) de som dribbla runt o alltihopa,  jag mest distrahera motståndarna haha :) 

Nu funtar jag seriöst på att ta mig en powernap. Sova bort all otur hoho.

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0