Våra msnkonversationer alltså <3

Jag o Fessy sitter o snackar på msn om lite allt möjligt o hon kommer in på hur scooter, CBs lilla bakgrundsdansare tänker om sin förebild efter allt med Rihanna

Johanna. säger:

jag undrar vad scooter säger om det här med chris jag mena han såg vl typ upp till honom

Blondie/ säger:

du får väl ringa o fråga

Johanna. säger:

haha ja skulle inte banga ! give me the number! :P

Blondie/ säger:

vänta lite måste bara kolla igenom telefonboken!

Johanna. säger:

JA! :P

Johanna. säger:

hallå hur fet är din telefonbok?!

Blondie/ säger:

men förlååååt då jag e bara på lil wayne hittills!

Blondie/ säger:

asså han står under L i telefonboken....

Blondie/ säger:

hahahahahahaha

Johanna. säger:

hahahaah xD

Johanna. säger:

asså ibland kan du va riktigt kul ! xD




Inte ibland, alltid skulle jag säga haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0