apelsinblommor

Satt och kollade på blogg.se startsida. Såg den här bilden. Så otroligt snygg bild, älskar färgerna! Kolla, kolla, kolla! :D

Nästa år, efter studenten, vill jag åka till Australien, typ Sydney eller nåt annat härligt ställe, kirra en utbildning samt jobb som bartender. Sen efter ett par månader där, så blir det en snabb sväng hem till Sverige, chilla galet, kirra småjobb som bartender och lite sånt hit och dit. Tjäna ihop lite money och sen dra till USA, Kalifornien närmare bestämt. Där ska jag öva upp mina surfingskills från Australien, börja jobba på nån härlig strandbar och eventuellt plugga någonting där. Sen efter jag vet inte hur länge så ska jag hem till Sverige igen, eventuellt utbilda mig till Make-up-artist eller nåt annat intressant.

Fast undrar hur mycket av det som kommer hända på riktigt, drömma går ju iaf :)



Bild tagen av mig förra skolavslutningen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt drömma liksom

2009-05-06 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0