changed plans

Jag försov mig imorse. Lyckades fixa till mig på 20 minuter o hoppa på den bussen jag skulle med. Skillat. Dock var Fessy lika skillad så hon hade också försovit sig, vilket resulterade i att jag fick vänta på henne o vi fick åka tillsammans med Karro ;) Alltid så att när vi e försenade så träffar vi på massa härligt folk, o ofta e de då för tidiga egentligen. Jobbigt. Hade redovisning på fotolektionen, som jaa kanske va lite för spontan (typ hej vad ska jag säga?) och på engelskan skulle jag o Fessy redovisat, men jag blev rädd för att jag skulle låta lika borta som på fotolektionen haha så nu har jag övat, övat och övat på texten. Men jaa vi får ju se hur det går imorron, jag menar det e på engelska inför hela klassen...

Efter skolan trodde jag att jag skulle o träna så jag käkade "mellismiddag" :P med Fessy och drog sen hemåt för att byta om. Men det visar sig att mina tränarkompisar blivit skadade :´( så ingen träning, stackarna. Istället va det snabbt byta tillbaka och kila upp till Vby där jag mötte Paulina o vi kollade i lite affärer och fikade : )

Nu ska jag pluggish lite till o få tag på folk inför morgondagen. Jag gillar inte mobiler just nu om vi säger så... :P Men att jag o lite folks ska ut på krogen imorron, det gillar jag iaf ;) kommer bli trevlans :)

O juste min lilla baby Anna åker till Tyskland nästa vecka o stannar där i 4 veckor sen. Galet! :O Kommer sakna henne galet :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0